Operátor v appke Radosť, ktorý v tomto roku oslávi už štvrté výročie, predstavuje novú kampaň. Jej hlavným motívom je zistenie agentúry IPSOS, že s Radosťou je spokojných až 9,5 z 10 zákazníkov. A to je bez pochýb dôvod na radosť – tentokrát v podaní tancujúcich roztlieskavačiek a roztlieskavačov.
Po ostatnej úspešnej kampani, v ktorej operátor spojil známy hit, korčule, disko guľu, svetlá a zvučný refrén „Radosť máš v appke!“, prichádza Radosť s novou kampaňou. Tá sa opäť nesie v tanečnom duchu, pretože tak sa najlepšie oslavuje úspech so spokojnými zákazníkmi.
"Radosť robí ozajstnú radosť nielen nám, ale aj našim zákazníkom. Podľa prieskumu agentúry IPSOS je s ňou totiž spokojných až 9,5 z 10 zákazníkov. To je výsledok, s ktorým by bola jednoducho škoda nepochváliť sa, a tak vznikol hlavný message kampane. Zároveň nás to zaväzuje k tomu, aby sme nepoľavili a spokojnosť našich zákazníkov s operátorom v appke zlepšovali aj do budúcna," približuje Mária Hadzimová, komunikačná expertka z Radosti.
Kreatívny koncept pripravila agentúra Free Andy. O radostný pocit a produkciu sa postarali v Hitchhiker Films, celé to s úsmevom režíroval Peter Ehrenberger, vizuály nafotila Tereza Kopecká, a o chytľavú hudbu sa postarali Viktor Hazard, Juraj Marikovič a Marek Šurin.
"Po tom, čo sme s Radosťou vybrali najvhodnejší strategický prístup a zvolili si hlavné posolstvo o spokojnosti, sme sa pustili do kreatívnej práce. Nakoľko bola dôležitou súčasťou zadania aj požiadavka na výraznú odlišnosť a zapamätateľnosť, siahli sme po oddvertisingu. Jednoducho ľuďom doslovne ukazujeme, čo nám odhalil prieskum. Svet roztlieskavačiek bol prirodzenou voľbou, aby sme do spotu dostali farebnosť, dynamiku, energiu – skrátka čo najviac z DNA Radosti. Výsledkom je kampaň s priamočiarym posolstvom a neprehliadnuteľným vizuálom, ktorému sekunduje chytľavý refrén „Radosť mám“ komponovaný na mieru," vysvetľuje Tomáš Slobodník, Associate Creative Director z Free Andy.
K spokojnosti zákazníkov s Radosťou prispieva aj bohaté a cenovo atraktívne portfólio. Z posledného prieskumu Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb zameraného na ceny vyšla Radosť víťazne. Z celkových 12 cenových košov obstála najlepšie až v šiestich samostatných a dvoch zdieľaných košoch. Viac informácií o prieskume nájdete TU.
Vizitka kampane
Klient: O2/Radosť, Mária Hadzimová, Natália Sinay, Štefan Póša, Lucia Petrášová
Creative Agency: Free Andy, s. r. o.
Creative Director: Juraj Bartoš
Associate Creative Director: Tomáš Slobodník
Stratég: Emil Myjavec
Copywriter: Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec, Eva Myjavcová
Art Director: Karol Krištofovič
Account Lead: Veronika Zacharová
Account Manager: Ivana Šramatá
Production: Hitchhiker Films s.r.o.
Director: Peter Ehrenberger
DOP: Marian Ontko
Executive Producer: Ivan Hulík
Line Producer: Filip Fleischer
Production Manager: Rebecca Feherová
Set design: Andrea Katonová
Costume designer: Mirka Darilová
Muah: Michaela Warenitsová
Grading: Lucia Kovalova
Postproduction: Ekran
Original music: Radosť mám
Music arrangement: Viktor Hazard, Juraj Marikovič, Marek Šurin
Sound design: Viktor Hazard, Juraj Marikovič, Marek Šurin
Autori hudby a textu: Viktor Hazard, Juraj Marikovič, Marek Šurin
Photography: Tereza Kopecká
Social Media Content: Diorama, s. r. o.
Social Media Manager: Lukáš Pazera, Nikola Kisfaludyová
Photography (Social Media): Leni Balážová
Operátor v appke Radosť funguje na slovenskom mobilnom trhu od septembra 2020. Radosť možno používať výhradne v prehľadnej aplikácii dostupnej pre systémy Android aj iOS. Jednoduché portfólio zahŕňa programy v cene od 5 do 20 eur. Operátor funguje na sieti O2, ktorá v roku 2023 pokrývala viac ako 97 % obyvateľov Slovenska sieťou 4G LTE a 70,1 % obyvateľov Slovenska sieťou 5G. Celkové pokrytie signálom má vyše 99 % obyvateľov Slovenska.