FLE Media Awards, súťaž, ktorá oceňuje inovatívne využitie médií a kreatívny prístup pri plánovaní mediálnych investícií, vyhlásila shortlist 19. ročníka. Z 55 prihlásených prác bolo nominovaných 25 kampaní v 12 kategóriách.
Prihlásené práce hodnotila odborná porota zložená zo 121 odborníkov v oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných aj mediálnych agentúr.
Najviac kampaní na shortliste má agentúra Wavemaker Slovakia (6 nominácií, samostatne či v spolupráci s MUW Saatchi & Saatchi alebo Zaraguzou), zo zadávateľov majú na shortliste najviac prác Slovenská sporiteľňa (3 nominácie), po 2 nomináciách spoločnosti Lego Trading, O2 Czech Republic, Plzenský Prazdroj, Renault Česká republika a Slovak Telekom. Podrobnejšie na webových stránkach súťaže: https://flemedia.cz/shortlist
Súťaží sa v 12 kategóriách:
• v piatich kategóriách podľa media typu (Najlepšie využitie TV, tlače, OOH, rádia a digitálnych médií)
• v štyroch kategóriách Media&Insight (Najlepšie využitie dát, influencera, real-time marketingu a Najlepšie zapojenie zákazníka)
• v troch prierezových (Najlepšia komerčná kampaň, Najlepšia nekomerčná kampaň a Najodvážnejší počin)
Aj tento rok FLEMA vyhlási ocenenie Inovatívny autor, Inovatívny zadávateľ a Grand Prix za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň. Víťaza vyberie odborná porota na svojom stretnutí 19. septembra. Vyhlásenie výsledkov súťaže prebehne v októbri na slávnostnom galavečere v Divadle X10 v Prahe.
„Pre tohtoročný ročník sme veľa zapracovali na komforte pre súťažiacich aj pre porotcov, a sme radi, že sa nový systém, ktorý sme vyvinuli, osvedčil a že sú naň pozitívne ohlasy. Čo sa týka shortlistu, tohtoročným špecifikom je veľké množstvo kategórií, v ktorých sa na shortlist dostala iba jedna práca, a pri zasadnutí poroty sa dá očakávať vzrušená diskusia, v ktorej kategórii cenu udeliť, a kde rozhodnúť o neudelení,“, povedal Hynek Cimoradský, managing partner usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA.
Súťaž FLE Media Awards je organizovaná spoločnosťou FLEMEDIA za podpory Nielsen Admosphere a GolfDigest.