Vo štvrtok na budúci týždeň spoločnosť chystá tajomné odhalenie novej značky. Pritom v Čechách ju prezradila už včera.
Spoločnosť Kofola rozširuje zoznam svojich produktov. K doterajším v týchto dňoch pribudne nový s názvom Natelo. Spoločnosť si zaregistrovala ochranné známky na názvy Natelo 37 a 37 už v lete. Vysvetlenie čísla je jednoduché, odporúčaná teplota nápoja je telová teplota. A hoci v pozvánke na tlačovú besedu novú značku tají, u susedov nápoj predstavila už včera.
"Nový nápoj Natelo sme vyvíjali približne rok a pol a firma doň investovala 10 miliónov českých korún," prezradil v rozhovore pre biznis.ihned.cz šéf Kofoly Jannis Samaras. Natelo je ovocný nápoj s 25 percentným podielom ovocia, má byť v zime náhradou čaju alebo kávy z automatov. Bude sa predávať v špeciálnych boxoch, ktoré firma pomenovala „tepličky," lebo majú udržiavať teplotu nápoja pri 37 stupňoch.
Nápoj sa bude predávať na staniciach, letiskách, pumpách, lyžiarskych strediskách. Firma sa inšpirovala teplými kávami a čokoládami v Japonsku, ktoré sa tam bežne vyskytujú.
Očakávam, že sa onedlho ako produkt placement objaví na stole Zlatici Puškárovej v jej rovnomennej relácii na Markíze.