Víťazom tendra na mediálnu agentúru, ktorá bude zastrešovať komplexné online aj offline mediálne plánovanie, ako aj celkovú mediálnu stratégiu Orangeu sa stala agentúra EssenceMediacom, s ktorou operátor spolupracoval aj doposiaľ. Orange tak pokračuje v spolupráci s mediálnou agentúrou aj v roku 2024.
„Sme radi, že agentúra EssenceMediacom bude aj naďalej našim partnerom v ďalšom budovaní značky Orange. V rámci tendra sa ich tím výborne popasoval s náročnou úlohou, ktorej súčasťou bolo ukázať ich pohľad na dlhodobý mediálny pozicioning Orangeu ako lídra na telekomunikačnom trhu, ako aj rozpracovať nový komunikačný koncept naprieč všetkými relevantnými mediatypmi,“ hovorí Rozália Belková, Head of Communication and Commercialization spoločnosti Orange Slovensko.
„Tender nás presvedčil, že slovenský trh mediálnych agentúr je skutočne na vysokej úrovni, profesionálne tímy a ich práce sú toho jednoznačným dôkazom. Ďakujeme všetkým zúčastneným agentúram za čas a energiu, ktorú do riešenia zadaných úloh v rámci tendra vložili,“ dodáva Belková.
„Obhájiť svoju pozíciu u tak ambiciózneho a dynamicky sa rozvíjajúceho klienta, predstavovalo významnú výzvu. O to viac si ceníme potvrdenie dôvery zo strany Orangeu. Dokazuje to výrazný potenciál našej integrovanej propozície, ktorá zahŕňa strategické omnichannel plánovanie, výkonnostný marketing a dáta. Tešíme sa na to, kam nás naša spoločná cesta ešte posunie,“ hovorí Andrej Dziak CEO EssenceMediacom Slovakia.