Víťazi 9. ročníka súťaže Flema Media Awards, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku, sú známi.
Ocenenie Inovatívny zadávateľ získala spoločnosť Marks & Spencer Slovakia. Za ňou skončili Slovenská sporiteľňa a Slovak Telekom. Inovatívnou agentúrou sa stala MEC Slovakia, na druhom mieste skončila digita.sk, nasledovali MEC Czech a Starmedia.
FLEMA Media Awards 2014:
Najlepšie využitie TV
Telekom – Superstar Social TV / MEC Slovakia (sk)
Najlepšie využitie rádia
Skiareál Klínovec + Fajn rádio – Fajn lyžák na Klínovci / Media Marketing Services (cz)
Najlepšie využitie tlače
IBM – Infarktové čítanie / digita.sk (sk)
Najlepšie využitie OOH
Marks & Spencer – Mluvící lednice / Marks & Spencer Czech Republic (cz)
Najlepšie využitie digitálnych médií
Česká spořitelna – Sniž sazbu sobě i nejbližším v první facebookové nabídce hypoték vůbec! / Česká spořitelna (cz)
Najlepšie využitie kinoreklamy
Česká spořitelna – Rodina nás baví / MEC Czech (cz)
Najlepšia malá kampaň
Marks & Spencer – Mluvící lednice / Marks & Spencer Czech Republic (cz)
Najlepšia kampaň
Coca-cola – Pošli dobro ďalej / STARMEDIA (sk)
Grand Prix
IBM – Infarktové čítanie / digita.sk (sk)
Inovatívny zadávateľ
1. Marks & Spencer Czech Republic
2. Česká spořitelna
3. Slovak Telekom
Inovatívna agentúra
1. MEC Slovakia
2. digita.sk
3.- 4. Starmedia
3.- 4. MEC Czech
Grand Prix, ktorá sa udeľuje víťazovi jednej z kategórií, ktorý v prvom kole hodnotenia získal od porotcov najviac bodov, získala agentúra digita.sk s kampaňou IBM - infarktové čítanie. V piatich kategóriách zvíťazili českej kampane a v troch slovenské.
"Tento rok bolo oveľa viac prihlášok podaných samotnými obstarávateľmi alebo médiami. Mnohé z nich nakoniec aj vyhrali," povedal riaditeľ súťaže René Jež zo spoločnosti FLEMEDIA, ktorá súťaž organizuje.
Súťaží sa v šiestich kategóriách podľa mediatypov (najlepšie využitie TV, tlače, OOH, rádiá, kinoreklamy a digitálnych médií) a v dvoch prierezových (Najlepšie kampaň a Najlepšie malá kampaň). Prihlásiť kampaň do súťaže mohol ktokoľvek, kto sa podieľal na jej vzniku (mediálna agentúra, reklamná agentúra, zadávateľ reklamy, médium, atď.). Prihlásené mohli byť práce, ktoré boli realizované na českom alebo slovenskom trhu v období od 1. januára 2013 do 30. júna 2014