365.bank dala veľmi netradičnú výzvu všetkým, čo sú v aktuálnom čase doma. Natočte nám spot, pustíme ho v telke – tak znel odkaz. Išlo pritom o prvý prípad tzv. crowdvertisingu, keď sa bežní ľudia stali hercami, kameramanmi, režisérmi či kostymérmi a podľa vopred pripravených scenárov natočili reklamný spot pre 365 banku. Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett im potom v postprodukcii dodala tú správnu „šťavu“. A tu je výsledok.
„Sme veľmi radi, že na našu výzvu reagovali desiatky ľudí, ktorí nám poslali množstvo vtipných, kreatívnych a podomácky vytvorených videí. Vďaka nim sa nám podarilo natočiť spoty, ktoré sme kvôli koronavírusu točiť nemohli, a zároveň sme podporili myšlienku ostať doma. Teší nás, že sa nám podarilo aspoň trochu vtiahnuť ľudí do sveta reklamy. Mnohým natáčanie zabralo aj niekoľko hodín, postavili sa k nemu naozaj profesionálne a zároveň si týmto spôsobom krátili buď bežné dni, alebo dokonca aj veľkonočné sviatky strávené doma. Súdiac podľa výsledku sa pri tom aj celkom dobre zabavili,“ hovorí s úsmevom na margo výzvy Juraj Šnirc, head of marketing v 365.bank.
Záujemcovia si mohli stiahnuť jeden zo scenárov zo stránky www.365reklama.sk, kam potom aj nahrali svoje hotové videá. Nebáli sa improvizovať a plnohodnotne využili všetky „rekvizity“, ktoré mali v tom čase poruke. Vďaka tomu sa obývačka premenila na pirátsku loď a záhrada na rytiera s trojhlavým drakom. Niektorí dokonca dali priestor aj veľmi pekne spracovanej animovanej tvorbe. Zo všetkých videí vznikol užší výber, ktorý odborníci z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett potom zostrihali, upravili efektmi a pretvorili na výsledné spoty.
Prvý reklamný spot, ktorý vznikol v obývačke počas karantény, je nasadený v televízii od minulého týždňa. Ďalšie videá aktuálne strihá a postprodukuje WLB a odvysielajú sa v najbližších dňoch a týždňoch v televízii alebo v online priestore. Niektoré z nich vám prinášame v predstihu už dnes. Najlepšie videá ocení 365 banka honorárom 365 eur. Kampaň bude nasadená takmer do konca mája, a tak dovtedy uvidíme viacero spotov, ktoré natočili bežní ľudia vo svojich príbytkoch počas pandémie koronavírusu.
Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Juraj Vačko
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Lucia Kekeňáková, Slavomír Baran
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová