Banka Zuno má novú kampaň so s s hrou zo socializmu so loganom: "Nenechajte retro banky, aby sa s vami zahrávali. Radšej si zahrajte našu legendárnu retro hru."
Banka ZUNO v rámci svojej aktuálnej kampane spustila on-line hru známu z 80-tych rokov "Kruhy".
Hra je súčasťou kampane Retro je super, ale nie v bankovníctve. "ZUNO tím tak opätovne demonštruje odlišnosť od tradičných bánk. V dnešnom digitálnom svete sprístupňuje príjemné veci z minulosti. Staré banky medzi ne rozhodne nepatria," píše banka v tlačovej správe.
Hra je umiestnená na stránke retrojesuper.sk/kruhy. Jej autorom je kreatívna agentúra Zaraguza Digital.
"Hra je určená pre ľudí, ktorí radi hrávajú online hry. Našich klientov za ich dobré výsledky samozrejme odmeníme. Preto každý týždeň získajú piati hráči, ktorí dokončia základný level v časovom limite pod 1 minútu, 30 eur," hovorí Ivana Katančíková, manažérka marketingovej komunikácie online banky ZUNO.
Finančnú odmenu môžu získať súčasní aj noví klienti banky ZUNO, ktorí dostanú kruhy na jednotlivé kolíky pod časový limit 1 minútu.
Hra je interaktívna a hráči ju môžu zdieľať na Facebooku alebo sa pochváliť svojimi výsledkami na facebookovej nástenke a súťažiť o najlepší výsledok medzi svojimi priateľmi.