Tri spoločnosti sa spojili a vymysleli nový ekologický projekt. Reklamné nosiče v predajniach BILLA vyzerajú takmer ako vždy, no skrývajú v sebe život. Špeciálny papier, z ktorého sú nosiče vyrobené, je plný semiačok farebných lúčnych kvetov, ktoré čakajú na zasadenie. Reklamná agentúra POS Media Slovakia vymyslela túto kampaň práve pre spoločnosť Upfield, konkrétne pre značku RAMA, nakoľko majú spoločný cieľ, ktorým je vybudovanie udržateľného podnikania. Reklamná kampaň RAMA práve prebieha na predajniach BILLA po celom Slovensku. Po jej ukončení, v piatok 17. júna 2022, vybraní zamestnanci z BILLA, POS Medie a Upfieldu vysadia reklamné nosiče pred predajne BILLA v bratislavskej Petržalke, vo Zvolene a v Košiciach.
Zabudnite na zažité predstavy o plastových reklamných nosičoch, ktoré sa po skončení kampane len vyhodia a zaťažujú tým planétu. Predstavte si nosiče, ktoré sa vedia znovu použiť a tým pádom nespôsobujú žiaden odpad. Pre reklamnú agentúru POS Media Slovakia je ekologický a udržateľný prístup jedným z hlavných podnikateľských cieľov a preto sa stále snaží vymýšľať nové spôsoby ako zmeniť svoje nosiče nie len na ekologické, ale aj na udržateľné. Projekt „SLOVENSKO ROZKVITÁ!“ je jedným zo spôsobov ako sa môže reklamný nosič znovu využiť a dokonca aj chrániť životné prostredie.
POS Media Slovakia má viacero stálych, dlhoročných klientov a jedným z nich je práve spoločnosť Upfield. Pre Upfield a jeho značky ako RAMA, Flora, ProActiv, Hera, či Violife je mimoriadne dôležité aby boli produkty vyrobené z ingrediencií pochádzajúcich z prírody a jednoduchými procesmi. Preto sa napríklad produkty značky Rama pýšia označením Clean label, čo znamená, že obsahujú 100% prísad z prírodných zdrojov. Sú bez konzervantov, umelých prísad a farbív. Neobsahujú čiastočne hydrogenované oleje a transmastné kyseliny, ktoré sú škodlivé pre ľudské zdravie. RAMA margaríny, pre ktoré je kampaň vymyslená, majú dokonca o 70% menší dopad na klímu ako klasické maslo, potrebujú o ½ menej vody a vyžadujú o 2/3 menej pôdy.1 Najnovšie má RAMA v ponuke aj 100% rastlinný produkt a to 100% rastlinnú alternatívu masla, práve na ktorú je kampaň zameraná.
V BILLA Slovensko sa taktiež venujú otázke ekológie a udržateľnosti už celé roky. Napríklad chladiace zariadenia v BILLA predajniach, v ktorých sú umiestnené aj RAMA margaríny, sú ekologické. To, že z nich neuniká žiaden vzduch šetrí elektrickú energiu a udržuje tovar dlhšie čerstvý. BILLA ich zaviedla ako prvý obchodný reťazec na Slovensku a vďaka tomu znížila náklady na elektrickú energiu v priemere o 15 % na každej predajni a na vykurovanie o 18 %. V BILLA sú otvorení všetkým nápadom a projektom, ktoré by mohli chrániť životné prostredie. „V BILLA sme nadšení z nápadu, že aj takú bežnú súčasť predajne, akou sú reklamné nosiče, je možné ďalej využiť ekologickým spôsobom. Už teraz sa tešíme na to, ako po ukončení kampane zasadíme do zeme špeciálny papier, z ktorého vyrastú pestrofarebné lúčne kvety. Vďaka tomuto, doslova rozkvitnutému projektu, bude okolie troch našich predajní v bratislavskej Petržalke, Zvolene a v Košiciach na prvý pohľad krajšie, čo určite ocenia nielen naši zákazníci, ale aj okoloidúci ľudia,“ uviedla Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.
Príďte preto v období od 2. do 31. mája do ktorejkoľvek predajne BILLA, kúpte 1x RAMA 400g a 1x RAMA 100% alternatíva masla a vyhrajte hodinky Garmin v hodnote až 350 EUR.2 Zapojením sa do súťaže urobíte niečo pre seba, pretože dáte prednosť rastlinným produktom, ktoré sú skvelé pre vás i planétu. Zároveň môžete vyhrať športové hodinky Garmin, ktoré budú skvelým pomocníkom pre váš aktívnejší a zdravší životný štýl. V neposlednom rade však podporíte projekt „SLOVENSKO ROZKVITÁ!“ a umožníte vybudovať príjemné kvetinové záhony.