Obyvatelia Slovenska sú známi svojou skromnosťou, pokorou aj vďačnosťou za to, čo majú. Hoci ide o cnostné vlastnosti, v živote je dôležité aj zdravé sebavedomie. Spoločnosť BILLA preto v pokračovaní svojej kampane povzbudzuje ľudí k tomu, aby sa nebáli byť neskromní a ukázali svoje kvality. Hlavnou tvárou kampane je opäť herečka Gabriela Marcinková, ktorá je výborným príkladom slovenského úspechu.
Napriek tomu, že Slovensko je krajina s bohatou históriou, tradíciami, rozmanitou prírodou a šikovnými ľuďmi, jeho obyvatelia sú často až príliš skromní. V našej spoločnosti sú prítomné nadmerné obavy, rezignácia či uspokojenie sa s minimom. Tento fakt si uvedomuje sieť supermarketov BILLA, ktorá sa v kampani „Neskrývajme naše kvality“ snaží zmeniť pohľad Slovákov na samých seba za pozitívnejší. V najnovšom pokračovaní svojich aktivít BILLA vyzýva ľudí k tomu, aby boli neskromní a ukázali svoje kvality.
Hlavnou tvárou kampane, ktorú BILLA odštartovala ešte na jeseň minulého roka, je opäť herečka Gabriela Marcinková. Tá je výborným príkladom úspechu, ktorý nastane, ak človek odloží prílišnú skromnosť a ide si za stanoveným cieľom. Vďaka svojmu talentu, ako aj tvrdej práci, sa Gabriela Marcinková už v mladom veku dokázala presadiť v centre filmového priemyslu, v Hollywoode. Na slovenskej scéne je dlhodobo obľúbenou a uznávanou herečkou, známou z mnohých filmov i seriálov.
BILLA si od pokračovania kampane sľubuje, že motivuje ľudí na Slovensku k vyššej cieľavedomosti a hrdosti na ich úspechy. Zároveň zákazníkov pozýva do svojich predajní, kde im ponúka kvalitné potraviny za výhodné ceny. „Ľudia na Slovensku dokážu prekonávať náročné prekážky, vyjsť zo svojej zóny komfortu aj zvládnuť veľké veci. Sú však na seba prísni a prílišná skromnosť im bráni naplno sa prejaviť. Veríme, že aj vďaka najnovšiemu pokračovaniu našej kampane si ľudia uvedomia, aké dôležité je poznať a oceniť vlastné kvality,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA. Novú líniu kampane „Neskrývajme naše kvality“ spoločnosť podporí prostredníctvom televízneho spotu, vlastných online médií, sociálnych sietí, instore aj PR.