Orangutan, ktorý naťahuje žene tvár do úsmevu, lev spolu s dedkom či kengura s chlapcom. Po Bratislave aj ďalších mestách sa objavili bilbordy s kampaňou pre ZOO Bratislava.
Imidžovú kampaň pre bratislavskú ZOO, ktorá je príspevkovou organizáciou Hlavného mesta SR Bratislavy, pripravila podobne ako predchádzajúce dva roky agentúra Jandl.
Aktuálne je kampaň nasadená na bilbordoch a v printoch. Kampaň pozostáva z troch vizuálov.
„Vďaka niekoľkohodinovej prechádzke po bratislavskej ZOO sme si uvedomili jednoduchú skutočnosť: takmer každý, kto vychádza z bratislavskej ZOO, má na tvári nefalšovaný, úprimný úsmev. Jednoduché zistenie, ktoré nás priviedlo na pekný nápad – pretože je úžasné, vtipné a zároveň záhadné, ako nám príroda dokáže na tvári vykúzliť úsmev," vysvetľuje Alex Strimbeanu, Creative Director Jandl.
Jandl už tri roky pripravuje kampaň pre ZOO.
V roku 2012 to bola kampaň Šťastnejší príbuzní, kde na troch vizuáloch ukazuje čižmy, kabelku a kabát, kvôli ktorým museli zahynúť exotické zvieratá.
V roku 2013 to bolo kampaň Zvieratá sú pripravené, s vizuálmi upratujúcich zvierat.