Letecká spoločnosť Germanwings, ktorá má tento týždeň za sebou jednu z najhorších leteckých katastrof, mala aktuálne reklamnú kampaň, ktorá sa po utorkovej tragédii ukázala ako nevhodná.
Vo Veľkej Británii a ďalších krajinách lákala nemecká letecká spoločnosť na svoje služby reklamou s letuškou a sloganom: "Pripravte sa na prekvapenie. Navštívte Nemecko." Alebo sloganom o vysnívanej krajine.
Po utorku slogany získali nový význam.
Spoločnosť sama usúdila, že reklama je nevhodná a už v utorok, krátko po tragédii, ju dala odstrániť z digitálnych aj z tlačených plôch. O prípade informovali viaceré britské médiá aj český web idnes.cz.
These tube billboards probably need to be taken down ASAP @germanwings #germanwings #PRDisaster pic.twitter.com/eq8c6yJAil
— Alice Chadfield (@Alicechadfield) March 24, 2015
Keine #Blackpage, @germanwings & @Lufthansa, stattdessen Werbung für Flüge ab Düsseldorf- Krisenkommunikation anyone? pic.twitter.com/Ag4T65pMwY
— Benedikt Fuest (@fanaticTRX) March 24, 2015