V novej kampani nemeckej automobilky Volkswagen už nebude logo sprevádzať slogan "Das Auto".
Oznámili to hovorcovia firmy. Vedúci predstavitelia podniku sa podľa agentúry Reuters domnievajú, že tento slogan pôsobí príliš domýšľavo a nie je v súlade so snahou automobilky prejaviť pokoru po škandále s manipuláciami výsledkov merania emisií.
Logo VW bude podľa hovorcov v budúcnosti sprevádzať nový slogan - len slovo "Volkswagen".
Slogan "Das Auto" začal koncern používať v roku 2007, keď ho riadil Martin Winterkorn. Ten v dôsledku škandálu odstúpil z funkcií a nahradil ho Matthias Müller.
Nová reklamná stratégia je súčasťou snahy Volkswagenu obnoviť meno vďaka výraznému poklesu predaja na niektorých trhoch, vrátane Spojených štátov a Británie. O kampani sa rokovalo minulý týždeň na uzavretom stretnutí zhruba dvoch tisíc manažérov podniku.
Volkswagen v septembri priznal, že do približne 11 miliónov naftových áut po celom svete inštaloval softvér umožňujúci manipulovať s testami emisií. Podľa niektorých analytikov by náklady Volkswagenu na zvolávanie vozidiel do servisu, právne spory a pokuty súvisiace s týmto škandálom mohli dosiahnuť 40 miliárd eur.