Programová kombinácia Panelák na JOJ a Avatar na PLUS porazila ponuku konkurencie. Prvý aprílový týždeň odštartovali televízie JOJ a PLUS úspešne, keď v prime time obsadili približne tretinu trhu.
Najsilnejším bolo na Veľkonočný pondelok spravodajstvo TV JOJ, ktoré bolo v čase svojho vysielania jednotkou na trhu, naďalej sa darilo seriálu Panelák a aj v repríze uspel kinohit Avatar.
Seriál Panelák aj na Veľkonočný pondelok potvrdil, že má svojho stabilného diváka a dlhodobo patrí k najsledovanejším slovenským seriálom na televíznych obrazovkách. Včera dosiahol naďalej nadpriemerný rating 11,2% a podiel 24,1% a bol jednotkou na trhu v reklamne najbonitnejšom Bratislavskom kraji (29,5%), ale napríklad aj medzi mladými ženami (15-24) s podielom 31,9%. Panelák v pondelok dokázal oproti doterajšiemu priemeru ešte viac omladiť svojho diváka – priemerný vek diváka Paneláku bol 42 rokov, pričom divák konkurenčného seriálu dosiahol priemerný vek takmer 50 rokov.
V rovnakom čase vysielaný kinohit Avatar dosiahol včera na stanici PLUS podiel 11,6%. Táto programová kombinácia tak bola úspešnejšia ako ponuka konkurencie. Panelák a Avatar získali spolu v čase vysielania Paneláku viac divákov ako spoločná ponuka troch staníc konkurencie. Stanica PLUS bola zároveň treťou najsledovanejšou televíziou na trhu celodenne.
Najsledovanejšími reláciami TV JOJ boli na Veľkonočný pondelok spravodajské relácie – Noviny TV JOJ získali rating 13,6% a podiel 34,2% a v čase svojho vysielania boli jednotkou na trhu, Šport bol jednotkou na trhu s ratingom 12,2% a podielom 29,3% a Najlepšie počasie získalo rating 14,2% a podiel 33,3%.
Televízie JOJ a PLUS dosiahli v pondelok v hlavnom vysielacom čase spolu viac ako 33%-ný podiel na trhu.