Direct banka ZUNO od mája spolupracuje na českom a slovenskom trhu s novým partnerom. Víťazom tendra sa stala skúsená kreatívna agentúra Zaraguza Digital.
"Chceme ZUNO dostať na úplne novú úroveň komunikácie, a preto potrebujeme silného kreatívneho partnera so zmyslom pre reklamu s potenciálom aktívneho zapojenia publika. Zaraguza nám pomôže využívať naše komunikačné kanály ešte efektívnejšie než doposiaľ," hovorí Alina Agurida, šéfka marketingu a komunikácie v ZUNO. "Veríme, že naša spolupráca prinesie skvelé výsledky."
Zaraguza Digital bude zodpovedná za strategický koncept a realizáciu všetkých kreatívnych kampaní. Bude taktiež úzko spolupracovať s tímami public relations a sociálnych médií.
"Ak mám byť úprimný, musím priznať, že vytvorenie úplne nového kreatívneho konceptu pre direct banku bola pre nás výzva," dodáva Michal Pastier, kreatívny riaditeľ Zaraguza Digital. "Stať sa partnerom sviežej a
nekonvenčnej značky je vzrušujúce a už sa nevieme dočkať prvých výsledkov našej spolupráce."
Prvým projektom tímu Dvojité Zet (ZUNO + Zaraguza) bude integrovaná komunikačná kampaň, ktorej spustenie je naplánované na jún.
Direct banka ZUNO patrí do skupiny Raiffeisen Bank International. Slovenským klientom ponúka ÚČET v 4 rôznych menách, ÚČET PLUS, SPORENIE, SPORENIE PLUS, VKLAD, PÔŽIČKU, PÔŽIČKU PLUS, povolené prečerpanie na účte REZERVA, bezkontaktnú KREDITKU, refinancovanie a konsolidačné riešenie spolu s mobilnou aplikáciou pre iOS a Android. Všetky služby je možné spravovať cez internet. ZUNO vsádza na jednoduchosť, nulové alebo nízke poplatky a otvorenú komunikáciu s klientom prostredníctvom e-mailu, kontaktného centra, online chatu, sociálnych sietí Facebook a Twitter a ďalších moderných spôsobov komunikácie.