Nový týždeň odštartovala TV JOJ opäť ako líder v prime time. Konkurenciu porazili Panelák, Bučkovci i Experti. Na PLUSke sa tradične darilo kriminálnym seriálom. Výborné výsledky dosahujú webové stránky TV JOJ.
Seriál Panelák sa v pondelok opäť zaradil medzi najsledovanejšie relácie na trhu, keď bol vo svojom čase trhovým lídrom s ratingom 12% a podielom 31%. Konkurencia s premiérovou šou o zámene manželiek v sledovanosti výrazne zaostala. Ešte vyšší podiel dosiahol seriál tradične v mestách – podiel 34,4%, medzi mladými diváčkami (15-34) – podiel 37,6% a najvyšší podiel v Bratislavskom kraji – takmer 40%.
Darilo sa aj nasledujúcej šou Bučkovci – slnko, seno, dedina, ktorá bola výraznou jednotkou na trhu s podielom 29,5% (takmer 32% u mladých divákov 15-34). Trhovým lídrom zostala TV JOJ aj počas šou Experti – podiel 24,7% (30,3% u mladých mužov 15-34).
Na PLUSke sa v pondelok večer tradične darilo kriminálnym seriálom, počas ktorých bola PLUSka treťou najsledovanejšou stanicou na Slovensku – najviac divákov mali kriminálky CSI New York – podiel 6,3%, CSI Las Vegas – podiel 8,5% a Biele goliere – podiel 7,8%.
Úspešný mesiac má za sebou web JOJ.sk, ktorý si v návštevnosti medzimesačne polepšil o 4,7% na 645 002 RU a stal sa tak najúspešnejším televíznym webom. Návštevníci prejavili zvýšený záujem najmä o podstránky programových noviniek ako nová séria Paneláku (172 527 RU), Supermama (83 060 RU), Bučkovci (79 070 RU), Pod povrchom (74 057 RU), či Kuriér (54 192 RU). Výrazne narástol záujem aj o podweb stanice PLUS (86 406 RU, nárast o 239,6%) – a to aj vďaka programovým novinkám Deň a Noc (43 619 RU) a Da Vinci (22 345 RU).
Jozef Gogola, vedúci PR TV JOJ
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54. Zdroj dát: PMT/TNS.