Od piatka až do nedele boli najsledovanejším programom na trhu Televízne noviny, v nedeľu na Markíze úspešne odštartoval šampionát Formula 1.
Nová éra SuperStar sa posunula do fázy priamych prenosov s úspechom. Semifinále sa v nedeľu 17. marca 2013 stalo v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa aj celého uplynulého týždňa.
Prvý naživo vysielaný diel SuperStar dosiahol rating 13,6 % a trhový podiel 35,3 %. Celkovo prilákal k obrazovkám 672-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Spevácka súťaž má najsilnejšiu divácku základňu medzi mladými ženami 12-24, trhový podiel sa v tejto cieľovej skupine vyšplhal až na hodnotu 60,3 %.
V sobotu 16. marca 2013 zabodovala večerná premiéra akčného filmu Salt, ktorý sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 12,3 % a trhový podiel 32,8 %, pričom išlo o druhý najsledovanejší sobotný film v tomto roku. V cieľovej skupine 12+ si ho pozrelo 592-tisíc divákov.
Kinohit s atraktívnou Angelinou Jolie v hlavnej úlohe obzvlášť ocenili mladí muži 12-24 (shr 38,0 %), ako aj diváci v Žilinskom (shr 38,4 %) a Nitrianskom kraji (shr 40,1 %) v rámci cieľovej skupiny 12-54.
Aj v piatok 15. marca 2013 sa výborne darilo podvečernému rodinnému seriálu Búrlivé víno. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo o najsledovanejší nespravodajský program dňa a zároveň najúspešnejší pôvodný seriál na trhu. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 12,5 % a trhový podiel 39,8 %. Celkovo si ho pozrelo 730-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Vinárska sága si už tradične podmanila mladé ženy 12-34, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 54,0 %.
Večerný akčný film Križovatka smrti 3 oslovil najmä mladých mužov, v rámci vekovej kategórie 12-24 bol jednotkou na trhu s podielom 36,4 %. Zabodoval tiež v Prešovskom kraji 12-54 (shr 38,8 %).
V nedeľu ráno na Markíze s úspechom odštartoval nový ročník najprestížnejšej motoristickej súťaže na svete Formula 1. Úvodný priamy prenos z okruhu v austrálskom Melbourne dosiahol v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 30,3 %, najlepšie sa mu darilo medzi mužmi 12-34 (shr 40,9 %) a u divákov v mestách nad 100-tisíc obyvateľov 12-54 (shr 49,2 %).