Včerajšok nadviazal na úspech Markíza group, ktorá v prime-time potvrdila postavenie lídra trhu aj vďaka výborným výsledkom Televíznych novín, Farmy, ako aj programov televízie DOMA a Dajto.
V čele rebríčka najsledovanejších programov na trhu aj vo štvrtok 8. októbra 2012 figurovali Televízne noviny. Slováci pri obrazovkách opäť uprednostnili kvalitné
a najobjektívnejšie spravodajstvo na trhu. Domáce a zahraničné aktuality na Markíze včera videlo 808-tisíc divákov, pri podiele takmer 40% (12+). Podiel pri hranici 38% dosiahli aj v skupine 12–54, podobne ako Prvé Televízne noviny, ktoré získali u mužov 12-54 podiel 42,1%.
Prvá priečka medzi najúspešnejšími nespravodajskými programami patrila reality šou Farma (12+). Drsný život odvážlivcov nepremeškalo takmer 645 tisíc divákov,
pričom odhodlanie dobrodruhov vzbudilo vysoký záujem najmä u žien (12–34), ktorých podiel predstavoval 35,4%.
Lídrom trhu v danom vysielacom čase bol aj rodinný seriál Horúca krv (12+) s počtom takmer 400 tisíc divákov a podielom 27,5%. Osudy dvoch rodín zaujali najviac ženy rovnakej cieľovej skupiny, ktoré vygenerovali podiel takmer 32%.
Romantický seriál Druhý dych v televízii DOMA bodoval podielom 17,6% u žien (12+), čo je piata najvyššia hodnota v tejto sezóne.
Darilo sa aj televízii Dajto. Film Desperado bol najsledovanejším filmom stanice od začiatku jej vysielania u mužov (12+), podiel dosiahol hodnotu 6%. Markíza group aj včera potvrdila líderstvo v hlavnom vysielacom čase s podielom 40,5% (12+), resp. 38,6 (12-54).
PR oddelenie TV Markíza