Licenčná rada dnes pokutovala televízie za nedovolenú propagáciu.
Pokutu 10 000 eur dostala televízia Markíza za to, že porušila ustanovenie zákona, ktoré obmedzuje vysielanie reklamy počas hodiny.V auguste minulého roka Markíza vysielala upútavku propagujúcu koncert Richarda Müllera a skupiny Fragile, ktorý podľa rady naplnil definíciu reklamy, a preto v uvedených dňoch v 28 prípadoch navýšil celkový povolený 12-minútový časový rozsah reklamy vždy o cca 30 sekúnd.
JOJ dostala pokutu tisíc eur za propagáciu kaviarni značky Štúr. Podľa rady v auguste minulého roka JOJ odvysielala sponzorovaný program Dobré ráno, v ktorom podľa rady došlo prostredníctvom osobitných propagačných zmienok, spočívajúcich v pozitívnej prezentácii ponuky kaviarní Štúr a Rannô Ptáča, k priamej podpore predaja služby spoločnosti Štúr, s.r.o. Čím bolo podľa rady porušené ustanovenie zákona, ktoré zakazuje priamu podporu predaja, nákupu a prenájmu tovarov
a služieb sponzora.