Hľadané slovo: Viva
Nová Farma 12: Toto sú prví súťažiaci, podrobnosti (FOTO)
Od 31. augusta vysiela Markíza 12-tu sériu reality šou Farma. Tento rok s podtitulom: Mesto verzus dedina. Televízia odhalila identitu prvých súťažiacich.
Pätina Slovákov nemá rezervu ani na mesiac. Pripraviť sa na budúcnosť pomôže nová služba Finančný plán
Koronakríza poriadne prevetrala peňaženky Slovákov. Každá piata rodina dnes nemá rezervu už ani na jeden mesiac. Dobrou správou však je, že viac ako tri štvrtiny domácností si uvedomujú dôležitosť úspor a chcú si sporiť aspoň toľko čo doteraz. So zabezpečením sa do budúcnosti im teraz pomôže nová unikátna služba Finančný plán.
Slovenského rodu som, šunka moja – peripetie Trendu okolo promočlánku o firme Penty
Spoločnosť na výrobu mäsiarskych výrobkov Mecom, ktorú prostredníctvom spoločnosti Carnibona kontroluje Penta, má aktuálne rozsiahlu kampaň, že jej výrobky sú zo slovenského mäsa. Propagovať novú stratégiu sa snaží aj ekonomický týždenník Penty – Trend. Na konci júla zverejnil PR rozhovor so šéfom Mecomu, v pondelok redakčný text, okolo ktorého sa za posledných 24 hodín diali zvláštne veci.
Zjazdoví lyžiari a kanoista si zmerali sily v netradičnom trojboji. Kto zvíťazil? (VIDEO)
Vodnoslalomár Matej Beňuš a zjazdoví lyžiari Adam a Andreas Žampovci sa stretli v súboji, ktorý preveril ich šikovnosť, rýchlosť aj schopnosti na bicykli. Ich zápolenie je súčasťou kampane spoločnosti BILLA, v ktorej predajniach prebieha počas tohto leta spotrebiteľská súťaž „Uži si leto na bajku“ o 240 športových bicyklov.
TOP 20 potravín, bez ktorých sa grilovačka na Slovensku väčšinou nezaobíde (GRAF)
Väčšina Slovákov si typickú grilovačku či opekačku nevie predstaviť bez klobásy, slaniny, piva a pálenky. Vyplynulo to zo spotrebiteľského prieskumu, ktorý si počas júna nechala vypracovať spoločnosť BILLA. Slováci tiež rozhodli o tom, že najobľúbenejšie dochucovadlo je horčica, a klobásu či slaninu jedia s chlebom. Ten by si pri tejto príležitosti vybrali štyria z piatich opýtaných (80 %). Z alkoholických nápojov vedie pivo (56 %), pričom ľudí predovšetkým napadnú “naše domáce” značky.
Social Awards Slovakia: TOP 9 influencerov, vlogerov a stránok slovenského internetu sú známe (FOTO)
Anketa Social Awards Slovakia, v ktorom sa hľadajú TOP influenceri, vlogeri či stránky slovenského internetu, pokračuje druhým kolom.
Prieskum: Top 5 slovenských potravín, za ktorými sa oplatí vydať na letnú gastroturistiku alebo ich zbaliť do batohu
Bryndza je TOP slovenskou potravinou pre takmer tri štvrtiny Slovákov. Ľudia ju majú radi pre jej jedinečnosť, výrazne odlišnú chuť (66 %) a zdravotné benefity (25 %). Podľa prieskumu, ktorý si nechala BILLA vypracovať koncom júna, prvú päťku typických slovenských výrobkov uzatvárajú spoločne na piatom mieste oštiepok, parenica a korbáčiky. Tie spolu so žinčicou, ktorá obsadila tretie miesto v rebríčku, jasne naznačujú, že Slováci sú stále verní tradičným chutiam. Návšteva salašov by preto nemala chýbať na zozname tohtoročnej dovolenky na Slovensku.
Tlačová správa z 5. zasadnutia Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu
Dňa 28. 05. 2020 sa konalo 5. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len AK RPR). AK RPR ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy posúdila sťažnosti na 4 reklamy s cieľom zistiť, či došlo k porušeniu Etického kódexu reklamnej praxe platného na území SR (ďalej len Kódex).
Na tlačové ministerstva pôdohospodárstva prichádza známy moderátor aj asistentka poslanca
Z ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR odchádza k 15. júnu doterajší riaditeľ komunikácie a marketingu Vladimír Machalík.
Výsledky prieskumu: Zmenili sme nákupné zvyklosti, začali sme doma variť, vážime si pomoc a chválime
Takmer tri štvrtiny ľudí zmenili od vypuknutia pandémie svoje nákupné zvyklosti. Viac ako 8 z 10 ľudí nakupovalo ešte pred pár mesiacmi denne alebo aspoň dvakrát týždenne. To sa zmenilo, nakupujeme menej často.
Novinkou v portfóliu IFC MEDIA je dokumentárny program Love Nature HD/4K (VIDEO)
Obľúbená dokumentárna televízna stanica pribudla v portfóliu spoločnosti IFC MEDIA. Od 22. bude Love Nature HD dostupná v ponuke Orange.
Programové vyhlásenie vlády 2020 - 2024 (CELÉ ZNENIE)
Vláda Slovenskej republiky týmto podľa článku 113 Ústavy Slovenskej republiky predkladá svoj program a predstupuje pred Národnú radu Slovenskej republiky a občanov Slovenskej republiky so žiadosťou o vyslovenie dôvery.
Pobočky Slovenskej sporiteľne otvorené od pondelka až 7 hodín denne
Slovenská sporiteľňa sa aj napriek náročným podmienkam rozhodla, že od pondelka otvorí svoje pobočky v štandardnom režime. Znamená to, že budú klientom k dispozícií v rovnakých časoch, ako tomu bolo pred obmedzeniami v dôsledku koronakrízy, s výnimkou obchodných centier. Tieto pobočky budú otvorené od 9.00 do 17.00 hod. Banka rešpektuje aj vládne opatrenia, preto pobočky v nákupných centrách budú aj naďalej počas víkendov zatvorené. Súčasne robí maximum pre to, aby ochránila zdravie svojich zamestnancov a klientov.
O frekvencie v jarnom výberovom konaní má záujem desať uchádzačov
Do jarného výberového konania, v ktorom je zaradených 34 voľných rozhlasových frekvencií, sa prihlásili desiati žiadatelia – deviati súčasní vysielatelia a jeden žiadateľ o novú licenciu na vysielanie rozhlasovej programovej služby.
Začal platiť LEX KORONA: Odklad splátok umožňuje Slovenská sporiteľňa aj digitálne cez Georgea
Zákon o niektorých mimoriadnych opatreniach vo finančnej oblasti v súvislosti so šírením COVID-19 je po podpise prezidentkou účinný od 9. apríla. Znamená to, že všetci klienti, ktorí splnia podmienky, môžu žiadať o odklad splátok podľa nových pravidiel. Využiť na to môžu všetky komunikačné kanály banky, Slovenská sporiteľňa však klientom odporúča riešiť odklad cez Georgea, nakoľko je to pre klienta najrýchlejšie a zároveň bezpečné. V Georgeovi pribudne špeciálna „kachlička“, dovtedy odporúčame naďalej využiť túto linku.