Televízia TA3 spustila podcasty na rôzne témy, postupne bude svoje portfólio ešte rozširovať.
„Spustenie podcastov vnímame ako krok, ktorým sa zaradíme do audio sveta v spravodajstve a publicistike. Užívateľom poskytneme široké spektrum audio obsahu. Budeme pracovať nielen s televíznym obsahom, ale rovnako využijeme silné partnerské spolupráce pri vytváraní unikátneho obsahu, ktorý bude dostupný na webe ta3.com a najpoužívanejších aplikáciách,“ povedala Katarína Halinkovičová, chief digital officer TA3.
Špecialitou je podcast zo zákulisia televízie s názvom Z kuchyne TA3, ktorý vtipnou formou odkrýva pozadie výroby TV obsahu.
Televízia TA3 plánuje spustiť podcasty viacerých formátov, ktoré tvoria súčasnú programovú štruktúru. Nájdete ich v aplikáciách Spotify / Google Podcasts / Podbean.
Rýchlo, overene, naživo
TA3 má už 20 rokov nezastupiteľné miesto na slovenskom mediálnom trhu ako jediná spravodajská televízia. Patrí medzi najdôveryhodnejšie mediálne značky, čo opakovane potvrdzujú prieskumy britského Inštitútu Reuters pre výskum žurnalistiky na Oxfordskej univerzite. Televíziu TA3 si podľa peoplemetrového merania zapne denne viac ako 1 mil. divákov.