Strana Nova sa premenuje na Hypernova, Exminister Ľubomír G. je späť v obchodnom reťazci, SDKÚ ohlásila svoj zánik.
To sú niektoré zo sloganov, ktoré použila vo svojej novej komunikačnej kampani televízia TA3 pri príležitosti 13. výročia svojho vzniku.
Kampaň naráža napríklad na kauzu Gorila.
Ale spomína aj Ľubomíra Galka zo SaS, ktorého meno bolo spojené s kauzou odpočúvania, ktoré sa dotklo aj bývalého šéfa TA3 Michala Gučíka, či spor medzi Radoslavom Procházkom (Sieť) a Igorom Matovičom (OĽaNO).
Do kampane sa dostal aj futbalový klub Slovan Ivana Kmotríka z Grafobalu, ktorý je aj za TA3.
V printovej a bilboardovej kampani bude použitých 7 základných vizuálov, televízne spoty bude televízia priebežne dopĺňať o nové.
„Približne mesiac trvajúca kampaň zvýrazňuje hlavné posolstvo spravodajskej televízie TA3, ktorým je poskytovanie objektívnych, overených a nestranných informácií," tvrdí televízia.
Odporúčame aj: Haščák, Patrik Tkáč či Pavol Paška sú tvárami kampane TA3
TA3 má už pravidelne komunikačnú kampaň k svojmu výročiu. Minulý rok do nej zapojila šéfov finančných skupín aj politikov a ich gratulácie.